Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Qbees | użytkownik

imię i nazwisko adresGrudziądz zarejestrowany07.09.2006 @22:15:35 ostatnio na stronie06.02.2015 @15:43:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8806803
digarty19 komentarze213 posty na forum0

komputer / sprzęt
CANON Coolpix 5600

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~innaryba2007    11.09.2007 @08:34:10
pozdrawiam
_______
czas mnie zmienił
~ButcherBaby    19.08.2007 @22:29:23
cos nowego proszę :D
_______
jedna na milion - nie jedna z miliona
~desant    26.07.2007 @22:12:37
he dzieki dzieki ... tez całkiem niezłe prace :D
~doode    25.07.2007 @00:29:21
dziękować
~QuietBoy    22.07.2007 @14:46:56
dzięki
~turek007    22.07.2007 @10:50:22
ależ nie ma za co oceniałem te które mi sie podobały
_______
(((myslisz ze jestes fajny dostając komenta?? teraz sie odwdziecz :P)))
Moja fotografia to dostrzeganie piękna w tych rzeczach, w których inni ludzie nie potrafią go dostrzec....
~turek007    22.07.2007 @10:36:43
ej no bo sie zawstydze :D: P
_______
(((myslisz ze jestes fajny dostając komenta?? teraz sie odwdziecz :P)))
Moja fotografia to dostrzeganie piękna w tych rzeczach, w których inni ludzie nie potrafią go dostrzec....
~suzi87    22.07.2007 @10:30:46
dziekuje rowniez pozdrawiam :P
_______
~~"w noce pełne inspiracji zmieniam swe bezsenne noce"~~
~ortie    21.07.2007 @23:44:33
Na szczescie nie kaczki
Dzieki
~KRZN    21.07.2007 @11:22:43
Dziękuję i pozdrawiam
_______
For you. To freeze best moments of life.
!careenin    20.07.2007 @23:54:36
milo ze oceniles. dziekuje.
~ButcherBaby    20.07.2007 @23:01:01
a Ty co?
profilowe widziałeś, że piękna?
:P
teraz nie mam zbyt wiele czasu,
ponieważ pracuję i nie tylko
:D
ale obiecuję, że jak wrócę to nadrobię...
jeszcze bedziesz miał mnie dosyć
z :P
_______
jedna na milion - nie jedna z miliona
~gregory23    19.07.2007 @23:46:00
w W-ie w łazienkach jest ich wiele..
_______
Chwila, która trwa
może być najlepszą z twoich chwil,
~mademoiselle    28.06.2007 @16:17:44
~entree    28.06.2007 @15:36:55
Wielgachne dzieki pozdrawiam
~amp    28.06.2007 @01:26:30
dzięki za taki komentarz i zapraszam częściej
_______
w w w . p i o t r z a w i s l a k . p l

https://www.facebook.com/pages/piotrzawislakpl/230655080346156
~Traveler1    28.06.2007 @00:09:00
dziękuje pieknie.
Wpadne do Twojej galerii, gdy tylko troszkę wiecej czasu będzie.
Pozdrawiam. W
_______
o co wam wszystkim chodzi?
~Fibi    27.06.2007 @23:51:26
w takim razie polecam...o zmierzchu jest wyjątkowo magiczny....
Dziękuję i pozdrawiam
~yamachan    27.06.2007 @16:39:30
dzięki serdeczne
pozdrawiam
~Lalaith    27.06.2007 @10:33:19
dziekuje choc najmniej mi sie podoba inne sa lepsze pozdrawiam
~ButcherBaby    21.06.2007 @15:56:45
dziękować
dziękować
:D
_______
jedna na milion - nie jedna z miliona
~slawekmyskow    21.06.2007 @10:51:40
a dziekóweczka ziomuśśś,,bardzo fajne pracki ale kucze nie mam czasu pisać komentów,,ściskam
~witoldvargas    12.06.2007 @22:26:12
Dzięki.
~meca    12.06.2007 @22:06:42
:P
~ButcherBaby    11.06.2007 @17:10:36
hmmm...
całkiem niezła galeria
_______
jedna na milion - nie jedna z miliona
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt